EN LITEN KVELDSTUR

En liten kveldstur til en plass jeg ikke har fisket på siden jeg var 10-12 år,det er altså ca 30 år siden uten å si noe mer om det.Junior har vært lysten på å fiske dette stedet så til slutt fikk han prøve litt .En del grov fisk på bunnen her på denne plassen,i løpet av 2,5 time hadde vi 2 småbrasmer og 3 bra vederbuk.Dette ble tatt på 7 meter toppknytt,satte også opp en 5 meter og her ble det en del mort + mye lauve(de gangene vi kom ned med tacklet fikk vi mort,men lauve i enorme mengder gjorde dette vanskelig.)

En ydilisk plass dette som jeg skal ta noen bedre bilder av,de jeg tok i kveld har jeg vraket.Junior var glad og fornøyd med fangsten i kveld og i morgen skal han til pers med ei kule i Sildvannet.Ser fram mot det for jeg tror det kan bli bra med fisk på mange.Rapporter vil følge i morgen kveld eller på lørdags morgen.


Beste fisken i kveld,den som gjetter vekta eller kommer nærmest vinner 150 meter med en bra sene,siste dag for svar settes til 20 mai.LYKKE TIL.




2 av vederbukene vi tok i kveld:




Mvh
Team bucco 2009

Kommentarer
Postat av: Dag Even

Fin fisk Per Martin, tipper vekta til 1570 gr

2009-05-16 @ 13:16:39
Postat av: Bucco

Ojj,ojj Dag Even bra tippet så får vi se om det kommer andre tips på vekta.Frist er som sakt 20 mai.

2009-05-16 @ 17:56:23
URL: http://matchfisher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0