HELGENS FISKE MED JUNIOR

Hei alle sammen,lenge siden en ordentlig fiskerapport fra oss.Men her kommer et tilbakeblikk fra helgens øvelser.

Min sønn og jeg har et ønske om en bra helg her hjemme på lokale vann,vi var oppe 05.30 på lørdag og jeg ville til Næra men junior ville ikke kjøre så langt sa han.Så der gikk Næra-helgen i vasken.Mitt store spørsmål var hvor skal vi fiske da???.

Han valgte en av de værste plassene som tenkes kan,i alle fall på denne tiden av året.Lokkemeite fra start til mål og kansje mormyska også.

Jeg fisket mormyska og junior fisket lokkemeite hele tiden.Jeg hadde nesten bare mort mens junior hadde 2-3 bra hull.

Junior med fisken etter første hull:



Dette er våres spesialitet om dagen,små fisk og dårlig fiske.Det ble mye bedre for junior etter hvert og jeg hadde vell ca. 2 kilo med mort i en 2-3 hull mens junior fikk ca. 3 kilo med denne småfisken.

The man in action:




PS! DET HOLDT PÅ OG IKKE BLI NOEN TUR I HELGEN.FOR MR.JUNIOR VILLE HVISE SEG FRA SIN MEST HARRY SIDE OG FANT PÅ MYE RART HER PÅ LØRDAG,MEN FIKK I ALLE FALL AV HAM DISSE VANVITTIGE BRILLENE.DETTE SÅ HELT SJUKT UT OG JEG GA HAM FORBUD MOT Å GÅ UT BLANDT VANLIGE FOLK.



Nå får vi sattse på noen rolige dager i påsken og håpe vi finner noen abbor blandt galskapen jeg må leve med....he,he,he.


Mvh
Team Bucco 2009


Kommentarer
Postat av: Storm

Kul rapport Bucco !!



Fungerar din Nova nu ?



Hae't Gött !

2009-03-31 @ 23:11:49
Postat av: Bucco

Hej på deg Storm,på de vannene som vi var på i helgen så fungerer Novan glimrende.Junior er veldig fornøyd og han borrer i bløt is som han ikke klarer med en rantanen.Jeg kommer til å investere i en lang modell til meg selv føre neste sesong.



Har veldig lyst til og komme opp på Sälen cup til påsk,men jeg kommer til å ha junior med meg hele påsken så jeg er redd det blir for tøft program for ham.Har fått ny tenning på konkuranser på isen etter 20 år borte fra det.



Da får du ha det riktig bra Jörgen och ha en riktig god påske.Håper vårsolen skinner på oss nu.



Mvh

Per Martin og Geir

Team Bucco 2009

2009-04-01 @ 08:23:24
URL: http://matchfisher.blogg.se/
Postat av: Niklas Strengelsrud

Hei Geir og Storm,

Jeg og brodern kjøpte oss Nova på søndag morgen på Næra. Vi har helt slut i armene etter hard kjemping i tung is på lørdag. Som dere alle vet, så er jo ikke jeg og bror av dem lateste gutta på isen. hehehe

Uansett, Nova på søndag, OG GUD HVOR DEILIG DET VAR. Kan anbefale ALLE å gå til innkjøp av en sånn til å bruke på vårisen. Kjørte meg ikke fast en eneste gang.

2009-04-01 @ 09:32:16
URL: http://www.raufjoringen.no
Postat av: Torild

Kuuuule briller :)



Siste påskemote??



Blid gutt!!!

2009-04-01 @ 21:21:04
Postat av: Bucco

hei Torild,gud vet om det er siste mote,men det er vist tøffe briller.Jeg har blitt for gammel for dette,men skal han være med meg på fiske så blir det uten briller.Her er jeg jævlig gammeldags og kjedelig.



2009-04-01 @ 22:01:45
URL: http://matchfisher.blogg.se/
Postat av: Storm

Kul att borrarna fungerar nu !!



Till nästa säsong skall det finnas "Turbo" blad så att ni kan använda dom även när det är "bråttom" före i bra is.



MEN jag vill få reda på ALLA saker som INTE fungerar !!



Syns till Påsk o Sälen-Cup !!



Hae't Gött !!

2009-04-01 @ 23:12:08
Postat av: Bucco

Et "turbo" blad vil være bra på høstisen tror jeg.Kommer helt sikkert til å prøve dette Jörgen.Jeg och junior fisket fra 15.00 til 18.20 i går og det var noen som fikk prøve borret.Dem ble også imponert hvor bra det gikk i bløt is.



Fangsten ble bra,men små fisk.Hadde ca 4.5 kilo og hadde ikke med noe å ta bilde med så noen rapport blir det ikke men vi skal ut etter skolen igjen i dag.Det er jo et supert føre om dagen.

2009-04-02 @ 08:04:33
URL: http://matchfisher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0