NY DAG OG NY SJØ Å PRØVE

Så var vi klare for en dag på isen igjen etter en "day off" i går.Valget falt i dag på Gjesåssjøen i Åsnes.
Hadde fått et tips fra gutter som var der i går at det var fisk å få og at noen var av hyggelig størrelse.

Junior var i alle fall tent og her har han ikke fisket mer hen en gang før.
Etter en kjøretur på 25 min. var vi fremme ved parkeringen og gikk ned med raske bein...he,he,he ikke jeg da men,men.

Jeg valgte å ikke fiske aktivt mer hen en time,da jeg måtte hjelpe junior en del med borringen.Det er mye is enda.
Junior fisket i alle fall på og tok noen fisk på mormyska + en fin abbor på en 250 gram tipper jeg.
Det var også andre storfiskere på sjøen i dag blandt annet 2 x Grenberg og selveste Mr.Kalfoss,morro med litt folk.


Her er junior med sin størrste for dagen:



Dette er hans fangst i dag,han fisket kun mormyska i dag.




En fin dag på isen med knallvær og litt fiskeprat rakk vi med også.Det er altid hyggelig.
Nå har jeg hørt det er spådd regn,håper metrologene har tatt helt feil.

GOD PÅSKE TIL ALLE SAMMEN FRA  MINIBUCCO OG BUCCO.


Mvh
Team Bucco 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0