GJESÅSSJØEN 10/4-2009

Så er vi kommet til langfredagen og Per Martin hadde lyst på en tur til på Gjesåssjøen.
Så her var det bare å pakke bilen og komme seg av sted.Fin vær i dag i motsettning til på onsdag.Da hadde vi sprutregn og jeg var redd da at resten av påsken kunne bli med dystert vær.

På plass på sjøen litt over 11, i dag fisket Per Martin med tafspilk og jeg med en Kaipirk med trekrok størrelse 40 mm. Denne var meget god synes jeg.Har ikke prøvd den med trekrok før,bare som tafspilk.Så denne kan fort bli en jeg bruker mye igjen.

Hadde også i dag med oss 2x Grenberg,fisket var vell ikke helt på topp men en del gode hull var det.
Junior ville ha litt matfisk og det ble også ordnet.
Så tror vi alle er fornøyd med en fin dag på isen.Isene i distriktet begynner å bli litt skumle på enkelte steder så til alle som skal ut.TA DET PENT.


Her er "sjefen" med dagens fangst - matfiskene:




Her er bildet av de fiskene som kommer til å havne i panna,tror det blir bra:





Ha fortsatt en god påske
Mvh
Team Bucco 2009

Kommentarer
Postat av: Kaj

Trevligt!



Ha en god fortsättning på påsken.



mvh

Kaj

2009-04-11 @ 17:17:00
Postat av: Bucco

Hei Kaj,ja det var virkelig trevligt och Kajpirken synes jeg er veldig bra.

Skal prøve den mer i morgen.Den er veldig rask å få ned til de ventene fiskene och det er en fordel da man har en stim der under seg.

2009-04-12 @ 08:37:27
URL: http://matchfisher.blogg.se/
Postat av: Niklas Strengelsrud

Ikke fisket noe i påsken Geir?

2009-04-20 @ 12:48:32
URL: http://www.raufjoringen.no
Postat av: Bucco

Hei Niklas,vi har ikke fått meitet noe,bare vært på isen hele påsken.Tenkte jeg skulle sesongdebutere til helgen.Hadde håpet å komme meg av gårde denne uka men tror ikke jeg får tid.

2009-04-20 @ 18:20:23
URL: http://matchfisher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0